وب سایت جامع طب اطفال ایران ,معتبرترین منبع برای والدین

دکتر عادل حیدری نژاد ,عضو آکادمی اطفال آمریکا و دپارتمان اطفال-نوزادان بیمارستان فوق تخصصی تریتا

نظرسنجی سایت

به نظر شما محتوای وب سایت ما چگونه است ؟

آموزش درمان خانگی گلودرد کودکان با استفاده از طب مکمل هومیوپاتی

گلو درد یا همان بلع دردناک از سری بیماریی هایی است که بیشتر علت ملاقات دکتر را در برگرفته است. می توان گفت خود گلو درد به تنهایی بیماری نیست بلکه بیشتر نشانه ای از یک بیماری است .

برای مثال سرما خوردگی یا آنفولانزا. یکی از اولین نشانه های بیماری در کودکان گلو درد است. و اکثر گلو درد ها ویروسی هستند و خود به خود پس از گذشت یک هفته خوب میشود .برخی دیگر نیز علتشان عفونت باکتریایی است که نیاز به مراجعه به پزشک دارد.

● عاملا‌ن ریز و درشت گلودرد بلع دردناك و خراشنده كه گلودرد یا در اصطلاح پزشكی فارنژیت گفته می‌شود، معمولا با علائم متفاوتی همراه است كه بستگی به نوع عفونت كودك تان دارد.

▪ عفونت‌های ویروسی: در سرماخوردگی علائم همراه شامل عطسه، آبریزش چشم، سرفه، تب خفیف، درد خفیف بدن یا سردرد است . در آنفلوآنزا معمولا خستگی و ضعف، بدن درد، لرز، عرق و تب بالای 38 همراه گلودرد است. مونونوكلئوز عفونت ویروسی دیگری است كه با گلودرد بسیار شدیدی همراه است و اگر چه علائم بیماری تقریبا ۱۰روز طول می‌كشد اما هفته‌ها زمان می‌برد تا بعد از “مونو” بدن مقاومت خود را بازیابد. علاوه بر گلودرد علائم زیر همراه مونونوكلئوز دیده می‌شود. تورم غددلنفی در گردن و زیر بغل، تورم لوزه‌ها، سردرد، بی‌اشتهایی، جوش دانه‌های پوستی، طحال متورم و التهاب كبد. در سایر عفونت‌های ویروسی مثل سرخك، آبله‌مرغان و خروسك نیز گلودرد وجود دارد.

عفونت‌های باكتریایی: گلودرد استرپتوكوكی، تونسیلیت یا التهاب لوزه‌ها و دیفتری-بیماری تنفسی نادر اما شدیدی كه موجب مشكلات تنفسی و بلع دردناك می‌شود – می‌توانند گلودرد شدیدی ایجاد كنند.

همه ما بدرستی می دانیم بخش اعظم درگیری های مربوط به سلامت کودکان که وقت و بی وقت گریبانگیر والدین آن ها می شود و موجب صرف هزینه ها و نگرانی های بسیار برای ایشان می شود در ارتباط با گلودرد است.با یادگیری طب هومیوپاتی بدون نیاز به مراجعات پزشکی می شود با موفقیت از پس این مشکل برآمد.

اصلا لازم نیست نگران باشید .نیازی نیست در دوره های آموزشی دانشگاهی گران قیمت , طولانی و پیچیده هومیوپاتی شرکت کنید.من مسیر را برای شما کوتاه کرده ام.

در این آموزش ها که به صورت فایل های متنی پی دی اف بسیار راحت و قابل فهم می باشد طریقه درمان بیماری های شایع را به روش هومیوپاتی توضیح داده ام به نحوی که عامی ترین افراد جامعه بدون این که حتی یک سطر هم در مورد هومیوپاتی آموزش دیده باشند می توانند از تاثیر آن بهره مند شوند.

هومیوپاتی درمانی است كه با تحریك سیستم ایمنی به بالا بردن سطح سلامتی یاری می رساند. هر چه دستكاری های قبلی سیستم ایمنی كمتر باشد، پاسخ دهی هومیوپاتی بهتر است لذا افرادی كه در طول عمر خود داروی كمتری مصرف كرده باشند، مورد بهتری برای این درمان هستند.

هومیوپاتی روش درمانی است که بیش از دویست سال در کشورهای متمدن و پیشرفته با موفقیت امتحان خود را پس داده است.شما هم می توانید این آموزش را بکار ببرید و از مزایای آن بهره مند شوید.

آیا فرزند شما دچار گلو درد شده ؟

آیا تمایل دارید فرزند شما درد تزریقات را تحمل نکند ؟

آیا تمایل دارید فرزند شما عوارض آنتی بیوتیک ها را متحمل نشود ؟

آیا تمایل دارید از آموزش های هومیوپاتی دکتر عادل حیدری نژاد برای رفع مشکل کودک خود استفاده کنید ؟

با مصرف کم تر آنتی بیوتیک ها ,فرزندتان را از سراشیبی سقوط در دام سرطان نجات دهید.

توافقنامه خرید از وب سایت دکتر عادل حیدری نژاد:

از آن جایی که موضوع اصلی وب سایت ما تمرکز بر طب هومیوپاتی ,مدیکال اینفورماتیک و پزشکی شخصی یاPersonalized Medicine دارد و متاسفانه این مفاهیم برای اکثریت قریب به اتفاق هموطنان داخل کشور غریب و دور از ذهن می باشد لذا ما هیچ سعی و تلاشی برای قانع کردن مردم عزیز کشور خود و تشویق یا ترغیب آن ها به استفاده از آموزشهای هومیوپاتی خود نکرده و نخواهیم کرد .

سفارش فایل های آموزش هومیوپاتی ما به منزله مطالعه کامل توافقنامه خرید از وب سایت دکتر عادل حیدری نژاد , توسط خریدار و قبول ضمنی , تمام و کمال مندرجات این صفحه از سوی ایشان می باشد .

شما متعهد می باشید که توافقنامه خرید از سایت را کاملا درک کرده و آن را پذیرفته اید.

سوال :چرا و به چه دليل بايد از اين آموزش استفاده كنيد ؟

جواب : دانش قدرت است .هر دانشي روزي به كار مي آيد و صد البته دانشي كه بتواند هزينه ها و مشكلات درماني شما و عزيزانتان را آن هم در شرايط امروزي بسيار كاهش بدهد. دوستان ,باور كنيد مسئله وراي يك آموزش ساده و يادگيري يك علم جديد است .مشكل خيلي جدي تر از چيزي است كه حتي تصورش را بكنيد .والدینی كه اين فرصت را از دست مي دهند هيچ كس را بجز خود نبايد سرزنش كنند.

سوال : اين آموزش مناسب چه كساني نيست ؟
جواب: 1-افرادي كه مبتلا به بدخيمي يا بيماري هاي مزمن جدي هستند.
2-كساني كه تحت درمان با داروهاي سركوب كننده سيستم ایمني قرار دارند مثل انواع كورتون و ... چرا ؟ به اين دليل كه داروي هوميوپاتي با تحريك سيستم ایمني فرد اثرش را در بدن ايجاد مي كند و افراد فوق ایمني ندارند تا داروي هوميوپاتي آن را بتواند تحريك كند فلذا در اين ها اثري ندارد.3-کودکان کمتر از دو سال سن.

سوال : من ساکن ایران نیستم. چطور می توانم هزینه این فایل آموزشی را پرداخت کنم ؟

جواب : معادل دلاری هزینه فایل را از طریق پی پال paypal برایم به آی دی زیر پرداخت می کنید و فایل به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.

adelheidarynejad@yahoo.com

و یا این که اگر کسی در ایران آشنا دارید مراحل خرید را برای شما انجام بدهد.

سلب مسئولیت

مسئولیت استفاده از فایل های آموزشی ما صرفا برعهده متقاضی آن ها می باشد و فرض را بر این می دانیم که بیماران ما با اطلاع و شناخت کافی و لازم از نحوه درمان هومیوپاتی و توانایی ها و محدودیت های درمانی آن و با اعتماد کامل نسبت به دکتر عادل حیدری نژاد این آموزش ها را خریداری کرده مسئولیت همه چیز را بطور کامل می پذیرند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

مبلغ قابل پرداخت 99,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 380