وب سایت جامع طب اطفال ایران ,معتبرترین منبع برای والدین

دکتر عادل حیدری نژاد ,عضو آکادمی اطفال آمریکا و تنها هومیوپات اطفال رجیستر شده ایران

آمار سایت

نظرسنجی سایت

به نظر شما محتوای وب سایت ما چگونه است ؟

طب هومیوپاتی چیست؟

طب ھومیوپاتي روش درماني خاصي است كه در آن با تحريك دقیق سیستم ايمني و حیاتي بیمار توسط داروھاي خاص ھومیوپاتي بیماران را مي توان به شفا رساند.

بر اساس اصول اولیه ھومیوپاتي ھر ماده اي ( يا عاملي) كه بتواند در بدن سالم ايجاد يك سري علائم بیماري كند مي تواند در صورت تجويز به فردي بیمار با ھمان علائم بیماري وي را درمان نمايد به شرط آنكه علائم موجود در بیمار و علائمي كه آن ماده دارويي مي تواند ايجاد كند تا حد ممكن مشابه باشند.

به عبارت ديگر در اين طب از داروھايي براي درمان استفاده مي شود كه بتوانند دقیقا علائم بیمار را پوشش دھند تا با تحريك مناسب سیستم ايمني و حیاتي بیمار و در نتیجه ھوشیار نمودن سیستم دفاعي بدن بیماري را درمان نمايند. اين به معناي آن است كه در ھومیوپاتي تكیه بر درمان بیمار توسط قواي حیاتي و درماني خود بیمار است.

منبع : پزشک آنلاین وب سایت رسمی دکتر عادل حیدری نژاد

انتشار : ۴ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 257